Saturday, November 2, 2013

Buğlem Elora 1 Yaşında Doğum Günü Kutlaması



buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 1



Biraz erken de olsa bayram telaşına kalmasın diye biz doğum günümüzü kutladık bile :)



buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 2



buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 3 


Zaman su gibi aktı sanki ve artık 1 yaşında oldu prensesim.Artık bir işveli bir cilveli görmeyin :) Öyle mimikler yapıyor ki her daim gel beni ye diyor :)


 


buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 4 



buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 5






Bizim ev çok fazla kalabalık misafir ağırlamaya müsait olmadığından babaannemizde kutladık.






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 6






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 7






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 8






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 9






Kurabiyelerimizi yine kendim hazırladım.






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 10






Detaylar






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 11






Pasta yine benim ellerimden çıktı






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 12






Bunlarda doğum gününe katılanlara minik bir anı,keçe magnet..






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 13






Ben bu kadar keyifli iken meleğim niye asmış suratını bilmem..






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 14






buglem elora 1 yasinda dogum gunu kutlamasi 15






No comments:

Post a Comment