Monday, November 18, 2013

GEMİCİKLER SEPETTE




gemicikler sepette 1



gemicikler sepette 2



gemicikler sepette 3



gemicikler sepette 4



gemicikler sepette 5


           Çok sevdiğim bir arkadaşımın geçtiğimiz  ay günlerde doğacak torunu için,onun kız kardeşi sevgili Zehra'cığım yeğeninin bebeğine nette dolaşırken  gemili magnetleri görüp çok beğenmiş  o ara oldukça koşuşturmaları da vardı ee benimde çorbada tuzum olsun deyip sen diğer işlerini hallet madem bunları bana bırak dedim.Ben ve   o gece bana  gelen Zeynebimle oturup yaptık.

            Evde bulunan  bir sepeti varmış onuda bir güzel süsleyip magnetleri hazırlayıp içine doldurdum ben tam işlerimi bitirdim bebeğin doğum haberi geldi :) sabahında da ,gelen misafirlere armağan edilmek için hastahaneye götürdü Zehracım.

         Magnetleri netten beğenmiş dedim ya, bu güzel çalışmanın asıl sahibi baktım ki sevgili Halecetasarımlar  

birebir aynısını çalıştığım ve  kendimden bir katkı olmadığı için  gördüğünüz kolajı da arkadaşımıza gönderip onayını aldım tamamen hediye ve armağan olarak çalışıldı kendisini çok severek takip ederim her zaman.

  Bu tarz şeyler lazım olursa mutlaka uğrayıp bakın çok şirin  çalışmaları var, kendisine buradan da kucak dolusu sevgiler ve teşekkürler.

   Sepette bolca tül organze kurdeleler,minicik stickerlar ve nazarlıklar kullandım.



No comments:

Post a Comment