Wednesday, November 20, 2013

derya baykal dantel ekleme youtube

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Bugunku konumuz derya baykal dantel ekleme youtube.

Tığ-Örgü işlerini Solmaz sultana bıraktım ya...

Güzel bir örtü modeli bulmuştum kalın iple örülecek, örnekle birlikte malzemeleri tutuşturdum eline...

 


derya baykal dantel ekleme youtube 1
Dedi ki... "bu yumaktan çıkmaz bu örtü"...

Zaten örneğe baktığımda aklıma bir fikir gelmişti ya... "Sen bunun yarısını ör" dedim, "Gerisini bana bırak :)

Ördü canımcım, yarısı çıktı tam istediğim gibi...

Ben o yarımı ortadan kırdığım kürdanlarla strafor tabakanın üzerine bir güzel gerdirdim...


derya baykal dantel ekleme youtube 2
Sonra ponpon fırçayla porselenleştirme medyumunu bol bol her bir tarafına sürdüm... Bir tarafı kuruyunca kürdanları söküp ters çevirip diğer tarafına da sürdüm...


derya baykal dantel ekleme youtube 3
Kullandığım malzeme bu işte, taş gibi yapmasa da oldukça sertleştiriyor...


derya baykal dantel ekleme youtube 4
Sıra geldi süslemeye...

Elimdeki tahta boncukların doğal renkte olanlarını çıkarttım, kafama göre yerleştirip hepsini 404 ile ile yapıştırdım, en uçlarına kocaman boncukları boncuk çivileriyle tutturup ortadakine püskül taktım ve son olarakta bir nazar boncuğu yapıştırdım :)


derya baykal dantel ekleme youtube 5
İşte böyle birşey çıktı ortaya... Ve yerine asıldı ...


derya baykal dantel ekleme youtube 6
İpli köşeye... :)


derya baykal dantel ekleme youtube 7
Acaba diyorum... Çekmecedeki diğer dantel örtüleri bir gözden geçirsem miiiii :)))))

derya baykal dantel ekleme youtube 8


Tavsiye ettigimiz enterasan yazilar : ayrıntılı kasnakta lif modeli

No comments:

Post a Comment