Saturday, April 5, 2014

Son Zamanlarda 15 :)



NAZAR DUASI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""


وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ







SON ZAMANLARDA..






Baharı karşıladık..






Temiz havanın tadını çıkardık fırsat buldukça.. Sahil büyük nimet bunun için.. hala bereli , montlu geziyoruz güneşe rağmen , esiyor sahil..ama olsun.. bu bile insana mutluluk veriyor.. sonbahar / kış insanıyım aslında.. ama sonlara doğru yazı fena özlüyorum :) 













Babamın gönlünü aldık :)






Babam bana küstü.. zaten bi süre hayata dalıp onlara gitmediğin zaman "çocukları da getirmiyosunuz zaten" oluyo :) arayı baya açtım haklı aslında..üzdüm.. Emin'in okulu , Rana , ev ,blog derken kendime vakit ayırmak için bile uykumdan fedakarlık ediyorum çoğu zaman.. üstelik şimdi aramız mesafe olarakta açıldı babamlarla yeni evimize taşınmamızla.. yürüyerek Yasinsiz gitmek pek mümkün olmuyor.. vasıta da çok alakasız bi yerde bıraktığı için binmeye hiç gerek yok aynı mesafeyi zaten yürüyorsun.. 


"Ben çocuklarım içinde en çok onu seviyorum aslında ama anlamıyor" demiş Yasin'e..bu durumda en çok lafı da ben yiyorum tabii.. elinin altında bi ben varım malum haha :)


Neyse pasta aldık gittik geçen.. gece geç saatti ancak bunu bulabildik.. yüzüme bakmıyo tabii :) mutfağa girdim dilimledim pastayı.. babamın tabağını önüne koyarken 


"bak dedim burda sevgi yazıyo , burda da bi kalp var :) " 


Yasin "pastayı ben seçtim ama :)"diye beni sabote etmeye çalışsa da baktım alttan alttan gülümsüyordu babam :) 










Bu güzel kremi bitirdim..






Ara ara kullandığım daha doğrusu bitirdiğim kozmetik ürünlerini paylaşacağım demiştim.. ve benden beğendim / beğenmedim dışında atraksiyonlu yorumlar beklemeyin ama diye de eklemeyi unutmamıştım :) 


evet şahane kozmetik yorumuma başlıyorum :  beğendim :) bu kadar..






Şaka şaka biraz bi şeyler daha ekleyeceğim.. kokusuna bayıldım öncelikle.. benim jenerasyonum hatırlayacaktır ilkokulda kullandığımız arılı silgiler gibi kokuyor.. tam bayılmalık.. ve minnak oluşu dolayısıyla çantada hoop rahatlıkla taşınacak bi şey.. benim gibi baştan aşağı şıkşıkırdım giyindiği halde ellerini kremlemeyi unutup ,tarlada çalışmışcasına sertleşmiş ellerle dışarı çıkanlardansanız ( bakım yapmazsam iğrenç bi cildim var da :) , arabada pıt pıt ellerinizi insana çevirmek için pek yardımcı olacak bi ürün.. 


bunu bana Yegane kuzum hediye etmişti ama ben bunu DeFacto'da kasa yanında gördüm galiba.. ya da beynim şu an bunu uyduruyor :) ama gözümün önünde öyle bi kare var nedense..










Hayatımın urfasını yedim !






Yasin beni bi yere götürdü geçenlerde.. Ocak başına :) 


haha öyle komik ki içerisi tıklım tıklım ve kapıda kuyruk var.. içeri girebilmek için dışarıda sıra bekliyorsun :)  Ve orası sürekli bu durumdaymış.. Yabancı dizilerde gece klüplerinde yapıyorlar hani bunu :) aynı öyle kapıda bekledik sırada.. veeee 2 kişi olmamızdan mütevellit pek çok kişiden daha önce girdik içeri.. kaç kişilik yer boşalıyorsa o kadar kişi alıyorlar ..


ben kapıda gülüp ne komik yaa dürüm yiyeceğiz alt tarafı sırada bekliyoruz derken Yasin bana az sonra görürsün diye gülüyordu..






Evet  gördüm.. o nası urfaydı öyle yaa :) 


şimdi gitsem seve seve yine sırada beklerim.. meşhur olduğu kadar varmış..  


Cezayir'in Yeri.. Güngören.. 


yolunuz düşerse bi ayran bi urfa yemeden geçmeyin.. yer bulabilirseniz :) 










Her gün püsür saç açtım :)






Rana gündüz ele avuca sığmadığı gibi gecede aynı şekilde.. o kafaya napıyosa gece uyurken bu saçlar hep böyle püsür :) 


beşikte değil de yatakta falan yatsa odanın hangi köşesinden toplarız her sabah bilmem.. 










Yine dolap boşaltmaya başladım..






Bir delirme anında yine bir sürü şeyi ayırdım :) pek çoğu post yazmadan gitti.. kalanları ara ara paylaşacağım.. Bu etekte de indirim yaptım.. diğer fotoğrafları ve tüm bilgiler burada : http://catikatiilkay.blogspot.com.tr/2014/04/armine-etek.html 






Yeni ciciler için yer açmak lazım :)













Bol bol keyif yaptım..






Bazen günü o kadar yoğun geçiriyorum ki şu anları iple çekiyorum.. insan bedenen olmasa bile kafa olarak ne kadar yoruluyor.. yine de hayat güzel.. Allah'ın verdiği her şeye şükürler olsun.. <3






Fotoğrafa dönersek , bahsedeceğim şeyler var.. Bim'in waffle'ı mesela.. oiyyy bayılıyorum ona.. bıraksalar 4-5 paket yerim bi oturuşta.. bıraksalar dediğim kilolar bıraksa :) benim o 5 kilo vardı ya bi ara 4'e düşmüştü..işte o 6'ya çıktı :)  ınstagram'daki (buraya tık tık.. yakında blogda da olacak ;) son kombin fotoğrafında baya zayıf çıkmışım ve baya iltifat almışım yalnız..ama o iltifatları haketmiyorum böhüüüüüü :)






Bu arada sofralarımda gördüğünüz peçetelerden sipariş verebileceksiniz artık.. İletişim için mail atmanız yeterli.. catikatiilkay@gmail.com













Yeni kombin postu gelebilecek artık yuppiii :)






Ne zamandır aradığım beyaz gömleği buldum.. beyaz gömlek deyip geçmemek lazımmış bulmak kolay gibi görünsede pek çoğu neredeyse şeffaf olan bu beyaz gömlekler her kesime hitap etmiyor malesef.. Lc Waikiki'den aldım.. burada paylaştığım uzun yeleğimle giyeceğim inşallah.. 













Rana'yı yerlerden topladım..






sağda solda alışveriş merkezinde vs. yerlerde sürünen bir sarı kafa görürseniz bilin ki o Rana.. o kadar da oyalanmamıştım mağazada ama yaa niye dağıttı bu çocuklar kendini bu kadar bilmiyorum :)










Yasin'e sigarayı bıraktırmayı başardııımmm ! 






bunun için biraz çirkeflik yapmam gerekti.. ama zafere ulaşan her yol mübahtır haha :) 


"Ya sigara ya ben ! " konulu bilinçli çıkarılmış bir kavga , "çocukların rızkından kesiyorsun bunun için" temalı duygulara dokunuş ve buruşturulup fırlatılan sigara paketi son derece etkili oldu.. 20 yıldır bir günü bile sigarasız geçirmeyen Yasin yaklaşık 1 haftadır ağzına sigara sürmüyor..


 Sigara içmesinin bize bir zararı yoktu.. yani asla bir gün ile çocukların yanında içmedi..kışın bile terasta ,balkonda vs. içti her zaman.. hatta bizim evde yıllardır hiç sigara içilmiyor.. tüm kül tablalarını imha edip önüne geçmiştik bunun taa Emin doğmadan önce.. yani misafir vs. içmeye kalktığında kibarca "ay bizim kül tablamız yok evde sigara içilmediği için" şeklinde açıklama yapıyorduk/yapıyoruz.. kırmadan önüne geçmiş oluyoruz taleplerin.. sizde kullanabilirsiniz bunu.. işe yarıyor :)


velhasıl bize bi zararı yoktu ama bir sağlık sorunu yaşaması Allah korusun bize en büyük zarar aslında.. içim son derece huzursuzdu içi çürüyormuş gibi falan hissediyordum.. inşallah kurtulduk..






İlk 1-2 gün çok zorlandı.. sağlık bakımından.. baş dönmesi fenalık hissi vs. pek çok şeyle boğuştu.. ama gün geçtikçe iyi hissediyor..yalnız kendini nasıl oyalayacağını şaşırmış durumda :)


Fotoğrafta banyoda boyanması gereken yerleri boyadıktan sonra hızını alamayıp teras demirlerine de el atan Yasin'i görüyoruz :)


sürekli hareket halinde koşmaya falan başlıycam diyo :)













Google+ profil görüntülenme rakamlarını yayınlamaya başlamış..






Rakamımı görünce bi şok geçirdim.. 126 milyon küsür.. 


bi kaç kez baktım hatta doğru mu görüyorum diye :) cidden beklemiyordum.. 






Çoookkk teşekkür ederim ilginize sevginize , şükürler olsun varlığınıza , arkadaşlığınıza :) <3










Herkese Öpücükler 






Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


Çatı Katı Instagram


Çatı Katı Facebook Sayfası


Çatı Katı Twitter


Çatı Katı Youtube 






No comments:

Post a Comment